Saturday, March 5, 2011

ikan di sungai asam di darat dalam periuk bertemu juge :D

ha..apa pulak cerita ikan kali ini ye tuan2 dan puan2?

enSuami dah berjaya dalam misi memancingnya.hahaha.dapatla seekor ikan keli.keli apa tah.afrika kot.ah,lantak.yang penting sekarang saya mengumumkan...umpan yang berjaya memikat hati si ikan keli afrika itu adalah...
.
.
.
.
.
.
katak puru? (uwek!)
.
.
.
.
.
bukan
.
.
.
.
.
cacing (uwek juga!)
.
.
.
.
.
pun bukan..
habis tu umpan apa?

roti???
.
.
.
bukan lagi..
.
.
.
.
.
dedak ayam??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ya...betullllllllllllll...nasib baik dedak ayam kan.kalau ikan tu makan katak ke..cacing ke..saya sedekah je ikan tu kat sape2..heheh

jom tengok wajah rahsia hati ikan keli tu..


~ikan keli segar dari ladang sungai.ngee~


~siang dulu okeh.lepastu potong ikut saiz yang anda suka~


~tadaaaa...asam pedas ikan keli.sedap wooo..(perasan).ha, betul la kan.ikan di sungai asam di darat, dalam periuk bertemu juge.heheh~


~ikan keli goreng untuk kanak2 riang.sekejap je licin.memang antu suka ikan kan~

sekian.harap2 hasil lepas ni lebih 'lumayan'.hahaha.

 
 Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

ummi anum said...

wajiva...wajiva...bestnya asam pedas...

aNiM said...

best kan?feveret nih.hehe

Ila said...

bestnyer..sgt terliur

kakyong said...

owh.. kakyong memang tak makan ikan keli.. :|

n3 terkini kakyong.com My Wordless Thursday (2)