Monday, February 28, 2011

Kek coklat lagi???huwaaa..bertambah la lemak kamu..



hish..ngada2 la tekak ni.teringin nak makan kek coklat pulak.jadi saya buat setengah adunan je.kang buat banyak2 siapa nak perabis?cewah siap buat bentuk star lagik.nak 'goda' nabil supaya dia makan kek ni banyak2.lebih banyak dari mama dia yang gebu ni.hehehe.

sebelum ni saya buat banyak.1 adunan.hulur kat makcik sebelah.ni makcik sebelah rumah dah pindah kena la masak cukup2.hehe.alasan ek.makcik depan belakang takde ke?

saya dedikasikan kek ni untuk my sis Zahidah dan adik ke-3 saya yang menyambut hari lahir bulan februari ni.kami makan bagi pihak kamu la.jemput makan.hehe

4 comments:

syawalsimpsons said...

sedapnyer..nak sikit...

aNiM said...

meh la dtg umah abin :)
nak sikit?byk pun bole?heheh

bunga said...

wah..mmg coklat la..

aNiM said...

coklat pekat.ngee~