Monday, February 28, 2011

bunga sana bunga sini :)

baru2 ni saya balik kampung.entah kenapa tiba2 macam minat sangat kat pokok2 bunga yang ada kat rumah mak dan MIL.sebenarnya kat rumah saya ada la juga pokok tapi pokok2 yang tak memerlukan perhatian sangat.hehe.sebab saya paling malas nak siram pokok.

yang ni pokok2 yang ada kat rumah MIL saya.hm,tak banyak pokok bunga la.pokok keladi dan spesis2nya yang banyak.layan je la gambar2 ni..hehe..















dan yang kat bawah ni pulak pokok2 yang ada kat rumah mak saya.mak saya gila orkid.banyak pokok2 lain gak.lain kali saya snap lagi ye.





~bunga ni orang kelantan kenal kot.buat warna nasi kerabu.sedapnye~



~yang ni bukan bunga.ni putik ciku kot.ngee~


~bunga kebangsaan warna putih~




~yang ni bunga bakawali.mak cakap bunga ni kembang waktu malam je.ish,macam seram je.hehe~

ha,tu je la dulu.banyak lagi bunga yang ada kat rumah mak saya.herba lain.bunga lain.pokok buah lain.kang ada orang muntah bunga tengok gambar banyak2 ni.kat rumah saya pun ada la sikit.lain kali la saya buat entri khas untuk pokok2 kat rumah saya supaya 'mereka' tak berkecil hati.heheh.

sekarang ni saya sibuk melayan bunga cinta hati saya ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

~ha tengok tu..dia dah jeling dah.hehe.nama heroin saya naurah pun maksudnya bunga.ngee~

4 comments:

syawalsimpsons said...

fuyooo...damia dah pandai menjeling-jeling ni..hahahha...akak bunga2 kat atas 2 yang liar2 bagaikan 2 kak...mesti kat umah MIL kiter kan..hahahha...mmg banyak pokok bunga

aNiM said...

ha.tu la.rumah mak yam dan encik ahmad.
yang byk gile pokok keladi bagai tu.haha.rumah mak akak takde pokok keladi la pulak.banyak bunga warna warni di aidilfitri.kehkehkeh.

bunga said...

bunga ni xsuka ke??haha//

aNiM said...

bunga:erk..hehe