Thursday, March 3, 2011

air sakti delima satuuu!!!!

siapa tengok drama sakti delima slot lagenda tv3??

angkat tangan!!


saya taklah layan sangat.kadang2 tertengok.kadang2 termiss jugak.ha,minggu ni minggu akhir kan?
sebenarnya saya nak tanya siapa pernah minum air sakti delima?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kamu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kamu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
atau kamu??

hehe.semalam masa kami tengah tengok drama ni.hero saya encik nabil order sesuatu..

mama,abin nak air sakti delima boleh tak?

mana nak cari?

kat dalam peti ais tu (hah,mesti nabil merujuk kepada air sirap nih..hadoi)

saya pun bancuh la air sakti delima untuk nabil (kuatnya pengaruh tv ek?)


ha,sekali minum dua cawan daaa..

~gambar sumber dari encik google.tq~

4 comments:

bunga said...

hahahah..baru tahu..air sirapp rupanya sakti air dlima

bunga pom xtengok episod last..

aNiM said...

episod last arini kot bunga.
bole tgk ptg ni :)

Ila said...

kita pun tgk sipi-sipi je citer sakti delima tu...hehee...tu yg tak paham citer tu

aNiM said...

haha.tu la.yg ingt nama siti melur siti tanjung n siti anggerik je.yg lain x tau.

eh ada lagi.putera nur firdaus n dewi bitara kot.hahaha.