Friday, March 4, 2011

cik C dan GA, ku bina rumah khas untukmu~

erk, rumah baru?

saya create satu blog khas untuk contest dan Giveaway dan yang sama waktu dengannya.semalam.hehe.miang tak?

miang eh?ah,lantak.

saya saja buat sebab blog yang ni macam penuh pulak kalau 2 ke 3 contest je yang saya join takpe la.ni kalau dah hari2 dok mengadap netbook tak ke gatai tangan nak join contest itu dan ini walaupun tak la tentu boleh menang kan.hehhe.kalau ada rezki mana tau saya pulak buat contest ke..GA ke..lucky draw ke..insya Allah..

jadi,blog peribadi saya ini akan saya teruskan dengan entri2 yang merepek meraban.kisah saya.kisah kami sekeluarga.kisah kamu.dan mereka.hehe.sekian.mekaseyyyyy..

p/s: gambar atas tu header buat masa ni.walaupun simple tapi saya suka sebab comel (perasan).taktau la lepas ni mungkin saya akan request kat sape2 untuk buat header baru.heheh.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


No comments: