Thursday, June 23, 2011

Majlis Yaasin @ Kota Tinggi Part 2

ngada2 nak buat part 2 pulak.
malas sebenarnya. adehh..

ini kisah sambungan entri jahat iaitu part 1 di sini.

takde nak cerita ape pun. jom layan gambar kami.haha.

~kami sedondondondon merah.lalalala~

~anak-anak ayah yang manja~

~nabil dan ayah~

~tengah makan bubur kacang.eh, motor kat belakang tu pun kaler merah.hihi~

~damia mengepak. sekarang bila bergambar dia suka angkat tangan macam ni..tiak masyam.haha~

~mama dan nabil (^_^)v ~

~mama peace guna jari. damia peace guna tangan. kakaka~

~nabil dan maksu dhiah~

~damia dan maksu dhiah. damia tengok siapa ye? ooo..tengok ayah~

~bersama pakcik2 nabil.hihi. muda2 dah kena panggil pakcik~

~damia bersama maksu, acik angah dan acik fitri~

~dahaga~

~makan lagi sebelum berangkat pulang.haha~

sekian.takde sambungan.hahaha~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

mrs redzuan said...

iman pun suka tunjuk ketiak masam tapi time baring la, haha.
eh kusi pakngah pung kaler merah..sedondong betul.

syawalsimpsons said...

ala bile nak ada muka mak lang ni..mmmm..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anim...tiak masam damia xper.jgn tiak masam org lain...pengsan jawabnya..hihi

aNiM said...

@mrs redzuan: hihi.kanak2 memang suka tayang tiak masam kot.aah la, baru perasan kerusi pakngah tu kaler merah.gagaga~

@syawalsimpsons: mak lang balik la kluang.nanti snap gambar banyak2.hihi

@azatiesayang: aah kan kak atie, tiak masam dak kecik sedap je baunya.hihi.