Sunday, August 1, 2010

Urut

Semalam saya rasa sangat-sangat tak sihat.seluruh badan saya sakit.perut saya pun sakit yang amat sangat.mungkin sebab hari-hari saya sembelit.sebelum tidur saya message mak saya.kononnya nak mengadu la..hehe.mak saya cakap dia akan datang esok paginya untuk urut saya (oh..ngada-ngada ke saya ni?)

Mak sampai rumah mertua saya pukul 10 pagi (saya 'singgah' rumah mertua selama seminggu sebelum pulang ke rumah saya di Taman Seri Impian..hehe).entah kenapa Damia tak mau tidur.rupanya dia tau nenek nak datang,jadi dia tahan mata.nenek sampai je dia terus tidur.elok je mak sampai,saya dah siap mandikan Nabil dan Damia.

Maka bermulalah proses mengurut badan yang sakit-sakit ni.mak cakap kalau biarkan boleh demam urat.oh..jangan la saya sakit.pergila kau jauh-jauh wahai penyakit.macam mana saya nak jaga kedua-dua buah hati pengarang jantung saya nanti.mak urut saya cepat-cepat sebab Damia dah hok hek..hok hek..sepanjang proses mengurut,3 kali Damia menyusu.huhu.

Sekian.harap-harap sakit-sakit hilang.supaya saya boleh menjaga anak-anak saya dengan baik.

No comments: