Saturday, August 7, 2010

3rd Anniversary I

Saya memang menunggu-nunggu kehadiran bulan Ogos.
sebab hari lahir bapak saya jatuh pada 3 Ogos.
sebab hari lahir adik ke-4 saya jatuh pada 11 Ogos.
Dan..yang paling penting..
sebab hari Ulangtahun Perkahwinan saya dan enSuami jatuh pada 23 Ogos.

Anniversary tahun ni saya bercadang nak masak sendiri.maklumla bulan puasa.jadi saya pun mulalah bertanya kat Mr.Google resipi yang sedap-sedap.tak tau la sempat masak ke tak.maklumla sejak dapat handbag baru ni..saya jadi tak keruan sikit.hehe.silap-silap saya beli je makanan siap kat kedai.takpun berbuka kat luar (enSuami kena make sure la poket tak kosong..hehe)..

Saya tak sabar nak menunjukkan bakat terpendam saya ni pada enSuami.haha..agaknya tercapai tak hasrat saya nak jadi chef pada hari tersebut?

No comments: