Wednesday, August 4, 2010

Happy Birthday Bapak!!


Semalam (3 Ogos 2010) adalah birthday ayah saya yang nama manjanya adalah BAPAK.hehe.

Harini baru sempat nak tulis entri pasal ni.Busy?entah ek.semalam saya agak kelam kabut.kenapa la agaknya ye..


Kami tak belikan kek pun untuk bapak.maaf ye bapak.bukan apa.mak cakap tak payah beli kek.sebab dah jemu.selalu sangat beli.oh gitu eh?jadi kami beli murtabak special je untuk bapak sebab bapak kena menjaga kesihatan.hehe..alasan.nanti la bapak ye.saya kat rumah mertua ni.nanti saya balik rumah saya masak-masak special untuk bapak ye.. (harap-harap bukan omongan kosong..ngeeee..)


Petang semalam enSuami balik.saya dan Damia cepat-cepat menyusup masuk dalam kereta sebab dah jadi rutin enSuami akan bawa Nabil jalan-jalan di waktu petang.kami boring duduk memerap je dalam rumah.saya pun ajak enSuami singgah kat rumah parents saya.boleh gitu?


Damia senyum-senyum je sebab dapat jalan.hehe.Nabil pelik tengok mama dan adik ikut.dah la saya cuma pakai t-shirt dan kain batik je.sekejap-sekejap dia tanya "mama nak pegi mana?"

Amboi..soalan..


Sampai rumah bapak, Nabil yang suka membodek pun nyanyi lagu "Happy Birthday" untuk embah (panggilan dari cucu-cucu ye).Wahh..malu-malu itu budak.Cesss..


Sekian.Happy 53rd Birthday Bapak.Kami sayang Bapak.Semoga Bapak sihat dan dirahmati Allah selalu.Amiin..

No comments: