Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday #2


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 comments:

syawalsimpsons said...

ROBOT TU MESTI NABIL PUNYER KAN..SYAWAL PUN ADA 1 GAK..HEHEHHEH

fieda said...

chipmunks tu damia punya yer....hehe..

aNiM said...

@syawalsimpsons: aah. robot tu memang wajibla nabil punya.hehe. dah beli 1. lepastu nampak kfc nak lagi.so yang ni yang baru.haih~

@fieda: kak, dua2 nabil punya.hihi.pegi MB ke..kfc ke..kalau ada mainan memang semua dia punya.dia bagi adik dia pinjam sekejap je.huhu

deqlis said...

tix wayang deqlis dah pos tau..check2x post box erk..guna pos biasa,,sampul putih..


jom baca http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ada-orang-kata-namaku-famous.html

mrs redzuan said...

sampai sekarang mainan untuk Iman cuma dua ketul bear jek. satu yang beli kat Labuan. satu lagi yang beso yang aku punye tu. haha.

bunga said...

robot..ehhe..

Ain_ Suke Senyum said...

ain singgah sini .
nak mintk tlg cument entry ni leh ?

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq

aNiM said...

@deqlis: ok. terima kasih ye :)

@mrs redzuan: damia takde mainan. hihi. dia main semua mainan abang dia masa baby dulu. tu pun taknak. nak main mainan beso jugak.

@bunga: transformers la..(abin cakap.haha)

@Ain_Suke Senyum: terima kasih sudi singgah.insya Allah..