Thursday, July 7, 2011

panjat sana panjat sini

selamat malam semua..
sebenarnya tak de nak cerita apa hari ni. tapi tangan ni sangat gatal nak menaip. hehe.

siapa yang suka panjat sana panjat sini ye?
anak dara saya yang ganas ni suka memanjat. seram la nak tinggal pegi mandi ke..pegi sidai kain ke..
sebelum ni dia selalu panjat sofa lepas tu terjun masuk dalam baby cot.
panjat sofa turun sofa tu dah kira terer sangat dah.
sejak-sejak ni ada aktiviti baru. sebab dia selalu nampak nabil panjat kerusi lepas tu enak-enak duduk menikmati makanan. dia pun mulakan langkah pertama.

pergh.. kecik-kecik pun lepas juga. adehh. paling tak boleh lupa, dia dah dapat panjat kerusi tu, terus bukak tudung saji..lepas tu cakap 'waaaahhhh..'.

masalahnya sekarang, pandai panjat kerusi tu tapi tak pandai turun lagi. sebab tinggi. tak ke bahaya? hadoila..

~opps! cekci la pulak. nak pegi mandi tapi tersinggah kat keja makan pulak.haih~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 comments:

mrs redzuan said...

nak mandi tapi terbau ikan goreng lak ye damia.

nanakimie said...

hehe..makan dolu la mama:)

amiey lee said...

anim..alahai budak dh memanjat....

kta ashraf pun sama..laju aja..dia memanjat..notti sgttt

sarah behave sikit skrg ni huhu

aNiM said...

@mrs redzuan: hadoila..tak terkawal. damia ni liget amet-amet. aku pening kepala dah. dulu abin slow sikit. ni kira kejutan budaya la.haha. tudung saji besar tu dia angkat selamba je sebelah tangan lepas tu campak kat bawah. huh. anak pinterrr..

@nanakimie: tu la. perut dah lapar. mama suruh mandi dulu. kakaka.

@amiey lee: agaknya budak lahir jun macam ni ke ek. haha. ni budak gegurl dah macam boboi dah. haiyak!

Truely Aimie Diyanna Benignant said...

comel je kanak2 tu.. hik2.. suke2..

boleh aimie mntak tlg untuk komen entry ni? http://imedianna.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

saya masuk GA CONTEST yg memerlukan your Free Comment :) Thx a lot

fieda said...

tgh ligat mcm ni yg letih ni..kita nk kena perati jer dia...bahaya kan kalau dh pandai panjat2...maira dulu pun mcm ni la.sedar2 je dh duk atas meja..eii..ngeri btul la...

aNiM said...

@Truely Aimie Diyanna Benignant: comel comel juga. kang kalau dah datang angin 'baik' dia..hadoila.. pening.hehe

@fieda: tu la kak. bahaya kan? kotnya dia panjat saya tak sedar macam mana? ngeri. nak turun tak reti lagi tu. damia ni memang ligatnya masya Allah..huhu (tapi mama dia tak kurus2 pulak.hahaha)