Monday, May 16, 2011

nabil dah 2 tahun 11 bulan.damia dah 11 bulan.cepat sungguh masa berlalu~


~muhammad nabil irsyad~

* minat upin ipin sudah beralih kepada BoBoiBoy pulak.adehh..mama dah tak de chance nak menonton tivi.
* makin banyak keluar ayat-ayat yang tak disangka-sangka.sungguh pedih menusuk kalbu.huhu
* dah pandai baca doa makan, doa nak tidur, doa bangun tidur, doa nak mandi dan doa naik kenderaan..terbaiikkk :)
* dah pandai berdikari.ececeh.teman adik main.pujuk adik kalau adik sedih.jaga adik..


~naurah damia~

* gigi yang dulunya cuma 2 batang kat bawah.tetiba mau tumbuh serentak 4 batang kat atas.sekali lagi tengok sudah 5 batang kat atas.ish..tak sabar-sabar.tapi sungguh tak cantik la bila semua berebut nak keluar.ada pendek, ada panjang sikit.macam rongak pun ada.kakaka~


* tengah gigih menapak.sekali menapak dapat la dua tiga langkah.abang nabil rajin ajak damia bertatih.tu yang semangat sangat. tapi macam berat je kaki tu nak melangkah.haha.
* dah pandai berposing bila orang nak ambik gambar dia..

~tapi gaya macam ni je la.lentok-lentok sikit.haha~

*dah pandai offer barang atau makanan yang ada kat tangan dia kat orang lain..nak?nak?hehe.
*dah pantas panjat dan turun katil.pantas juga naik turun tangga.pantas juga keluar masuk walker sendiri.haih.anak dara yang ganas :)


*bulan depan nabil dah 3 tahun.damia pulak 1 tahun.cepatnya masa berlalu..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 comments:

mrs redzuan said...

kagum gile ah abin! peluk peluk.

kakyong said...

nabil ni tua 1 bulan jer dari Aliya...
anak2 memang cepat jer besar kan.. tau2 jer dah mcm2 yg depa pandai..


n3 terbaru kakyong
Jom layan Nur Kasih the movie
JOm minum petang
Selamat hari Guru

bunga said...

alaihai sis..comelnyer..

amiey lee said...

heee suka tgk depa..hee macm sarah n ashraf huhuhu..soronokkan kalau update pasal anak2

zuwaidah said...

alhamdulillah, nabil dah pandai baca doa.
damia comelnya posing

syawalsimpsons said...

mmm...masing2 dah pandai kan...baguih la...rasa dolu pegang nabil kecik je...bile tgk pixca nabil kecik2 dolu...kejap je kan kak..

aNiM said...

mak long: peluk! peluk! jugak.ngee~

kak yong: wah, aliya sebaya la dgn nabil ye?aah kan kak yong, cepat je besar.seronok bila tengok anak-anak pandai buat sesuatu :)

bunga: hehe (^_^)v

amiey: seronok tengok sarah & asyraf juga.comel.suka tengok sarah dah pandai solat.kagum gile.

zuwaidah: Alhamdulillah..pandai sikit-sikit la.pelat je lebih.hehe.kena baca berlagu sikit baru dia ingat doa tu.

damia belajar posing dari nabil tu.hihi

mak lang: tu la,macam sekejap sangat kan?hehe.rasa macam baru keluar dari OT lahirkan nabil.kekeke~

syawal tu pun tengok je la nanti.cepat je pandai :)

zai zai said...
This comment has been removed by the author.
zai zai said...

happy becoming birthday...harap2 jadi anak2 yg baik yer...