Thursday, May 19, 2011

aktiviti hujung minggu part 2

ini adalah sambungan entri aktiviti hujung minggu part 1.

ahad lepas kami ada aktiviti bersama keluarga lagi.bangun lambat.hihi.pukul 2 petang kami pegi Kluang Parade sebab encik akob suami puan suraya nak belanja main bowling.err..saya adalah jaguh main bowling.haha.tipu.ratu longkang ada laa.adooooiii..

jom layan gambar sampai muntah!

sampai je kami pegi kfc dulu.nabil nak makan pulak.sebelum keluar mama suruh makan kata dah kenyang.saje la tuu..

~nabil makan nasi ayam.damia makan nuget~

~bergambar dulu.itu yang wajib.hihi~

~err..semua nampak 'belakang' je yek?nak main bowling.jadi wajibla jangan pandang belakang kan?si baju belang merah putih iaitu encik akob yang belanja.yeahh!~

~nabil paling excited.paling semangat nak main.siap bodek tokwan dia.bila tokwan baling je, dia jerit 'terrrbaaeekkkk!! haha~

~damia pulak tak boleh duduk diam.adoii..nak lepas je kang ada bayi masuk lorong kang~

~kami pegi Kluang Mall pulak lepas tu.singgah kedai.beli kasut comel kaler pink untuk damia.nak warna putih design lain takde saiz pulak.tibai je yang ni.hihi.happy sangat dapat kasut.ini adalah kasut pertama damia.hoorrraaayyy!!~

~makan kat pizza hut.kali ni puan suraya aka mak lang nabil dan damia pulak belanja.wahh.terima kasih.semoga bertambah la rezeki u ols ye~

~makan sampai licin.hihi.lepas makan kami main kereta langgar-langgar.best! sebab main ramai-ramai.lepastu balik rumah.sampai rumah, damia dan nabil tidur.kepenatan~

*terima kasih sue & akob sebab jadi penaja aktiviti di hujung minggu.kekeke~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 comments:

Ila said...

bestnyer main bowling,pastu ada org belanjakan..double best punya

aNiM said...

kan..kan..kan..
pastu ada orang belanja makan kan..
triple best punya.hihi

syawalsimpsons said...

mmg terbaaaeekkkk....putaran angin..hahhaha...2 ayat nabil 2...hahahha...

bunga said...

wahh..bestnyer main..nak main gakkkk..

mrs redzuan said...

aku pun *juara* boling.wakaka

kakyong said...

bowling, pizza.. dibelanjain... terbaeekkk .. ;)



n3 terbaru kakyong
Suez diary–saya sudah review blog anda!!!
Adakah kerana dia kidal?!!!
Nora Elena–review episod 1 dan 2

Lulu caldina said...

hoho puas tengok sebab byk gambar :)