Friday, October 29, 2010

Damia oh Damia..


Sejak-sejak ni Damia asyik jaga malam.walaupun saya dah 'bela' ngantuk dia dari awal malam..dia tetap nak bangun dan ajak saya main.hm..saya pun tak ingat Nabil macam mana dulu.tapi saya rasa memang macam ni juga kot.dan saya rasa memang baby ada masalah macam ni kot.

Damia dah mula meniarap.tapi mulut dia akan sangat bising kalau dia dah penat.
sebab dia dah tak larat nak terlentang semula.hahaha.
tapi Damia sangat gigih dan kuat semangat.yeahh!!

buat pertama kalinya Damia jatuh buai.dah la terlungkup.nasib baik muka dia kat bantal peluk dia.uwaaaa...selalunya saya akan letak toto kat bawah buai tu.tapi nak dijadikan cerita agaknya,saya basuh.dah kering tapi saya lupa nak letak balik kat bawah buai tu.

dan nak dijadikan cerita juga Damia jatuh buai buat kali kedua.nasib baik saya alas bawah buai tu.tapi saya rasa mestilah sakit juga kan.ish..ngeri bila difikir balik.jadi saya rendahkan buai dia serendah-rendahnya.hehe.

Sekian.Happy 4 months old Damia sayang.cepat besar nanti boleh teman abang makan.biar abang pun cepat besar.

2 comments:

mrs redzuan said...

wah cepatnye 4 bulan dah meniarap. kalah kakak iman..

aNiM said...

kakak iman bedung je pastu dok kat aircon.tu bakat terpendam.