Wednesday, February 1, 2012

dah sampai seru kah?

nabil dah setuju mama keluar bekerja macam mama orang lain. sebabnya saya cakap kat nabil saya bersedia tambah adik untuk dia bila dia 'izinkan' saya bekerja dan nabil pulak bersekolah macam kawan-kawan sebaya dia nanti.

tahun depan nabil mula sekolah. insya Allah..
saya dah mula mencari-cari kerja yang sesuai. uhuk huk huk. sedihnya nak tinggal anak.

tapi untuk misi menambah adik untuk nabil tu saya belum cukup bersedia lagi.. belum sampai seru. hehe. sebenarnya gembira sangat dengar berita baik dari kawan-kawan blogger yang bakal menimang cahayamata tahun ni. macam penyakit berjangkit pun ada. haha. tahniah syawalsimpsons, cute mum dan blogger lain.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

nanakimie said...

ha,sis bila lagi nak tmbah adek untuk nabil ngan damia?hehe....

ZALIYATI said...

kalu nak keje nnt, boleh ke nak letak damia kat umah pengasuh??sbb dia dh lama melekat dgn mama dia kan??

aNiM said...

nanakimie: tambah adek? kehkeh. lambat lagi kot. belum ready fizikal dan mental lagik la. tengok la 2 tahun lagi kalau ada rezeki. haha.

ZALIYATI: akak tak risau damia sangat. dia agak berdikari. tak kisah dengan sape pun. akak risau nabil ni. dia yang tak boleh renggang dengan ketiak mama dia ha. hehe.

fieda said...

anak mama la ye abin ni..hehe
ooo..anim nk keje plk ye..anim keje dulu nanti dah stabil baru blh pikir pasal tambah anak plk..taun depan abin dh sklh kan..sama dgn maira..haii..sekejap jer kan anim..

oh..mcmna dgn kesihatan anim...??