Friday, July 1, 2011

Yeaahoooo..dia sudah pulang!!!

Kami tak sabar nak jumpa mamat ni.
Siapa????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Dia adalah adik bongsu saya.
Dia adalah pakcu nabil dan damia.
Dia balik untuk sambut puasa dan raya sama-sama.insya Allah..

Kenapa ye macam rindu sangat kat dia.
selalu tak rindu pun. haha.

Malam tadi pakcu tiba kat Singapore. lepas tu naik turun kat Larkin. lepas tu mak dan bapak saya jemput dia. dan petang ni kami mau jumpa..yeeaaahoo..

p/s: agaknya rindu ole-ole dari UK kot. haha.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

nanakimie said...

hehe,nak jugak ole2 tu:) haisyh xmalu betul nana ni:)

fieda said...

oooo dah balik dia ye...kite pun tumpang rindu jgk la ye...amboi..blh tahan gak adik anim ni..brp umo tu...?

mrs redzuan said...

pokcuuu...pokcuuuu....

ferry said...

weeee..sesi merongakkan gigi..

aNiM said...

@nanakimie: nak ye?hihi. rasa macam tak cukup ni.hhahaaha

@fieda: aah.dah balik dah. boleh tahan ye?jangan cakap kat dia, nanti dia perasan.hihi. umur dia berapa ye?lahir tahun 1989. 22 tahun kot ek?

@mrs redzuan: pokcu ke faizal tahir.gagaga~

@ferry: haha.sesi merongakkan gigi. gigi aku dah sakit ni.pokcu goda coklat macam-macam rupa. weeee~