Wednesday, May 25, 2011

Yeahoooo!! tiket sudah beli!!

enSuami balik awal hari ni.
Sebab nak hiburkan hati anak teruna yang tengah tak sihat.
bila la ulser kat mulut nabil nak baik. menjadi-jadi la pulak manjanya.
hari ni satu hari taknak makan. nak tau dia mintak lauk apa?

'abin bau manis-manis ketam la..mama ada masak ketam tak?'

adodoi..anak..anak..
saya terpaksa jadi mama garang harini. saya paksa nabil minum air. 
saya juga terpaksa ugut dia. ish. kejam.
saya cakap kalau mulut dia tak baik lagi, sabtu ni nabil tak boleh potong kek besar. tak boleh makan kek.sebab mulut sakit. lepas tu baru la dia nak minum air banyak-banyak.

kami ke Kluang Parade. jalan-jalan. nabil asyik tanya je. 

'kita nak tengok Kungfu Panda ke?'

haih. enSuami pun pergi bawak kami ke tingkat atas sekali. beli tiket wayang. tapi untuk tayangan esok la kan? sebab Kungfu Panda 2 mula ditayangkan 26 mei.

nak tengok tiket?

nak?

nak?

hehe.

excited!

tadaaaaa...








Jom!
26 mei 2011 @ 9.00 malam.

weeeeee~

p/s: kesian Seth Tan kan? apa la Nora Elena ni. hihi. *tetiba

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 comments:

mrs redzuan said...

aku tak tengok pun nora elena.sebab nanti Iman suka off tv. tgk awal2 dulu jek. ni tak tgk lagi. huwa.

fieda said...

maira kata nak ikut.....hehehe...
maira gi tgk nur kasih aritu....nsb dia x bosan...

maira pun bru2 ni kena gak ulser...susah nk minum susu dan air..dia kata sakit gigi...hihi

aNiM said...

mak long: aku pun tengok kadang-kadang je.selalu miss.damia pun suka off tv.suka tekan-tekan tv tu.gerammmm..

sis fieda: jom maira!

akak dah tengok eh?saya takut nak tengok kat panggung.takut banjir.hihi.

nabil tu kena ulser tapi mulut pot pet pot pet juga.kadang tak faham dia cakap apa.adoiii

syawalsimpsons said...

saya ngah baca sekarang novelnyer..yang penting seth tan mmg ohsem..huhuhu

aNiM said...

mk lang: baca jangan tak baca. seth tan memang C.O.O.L :) hihi

zai zai said...

nk tiket free bole?

bunga said...

yahh..bunga nak tengok kunfu panda..

aNiM said...

zai zai: tiket free??? err..err..hihi

bunga: jom tengok.best gile ;)