Monday, April 4, 2011

Terima kasih buat semua peserta "29th birthday giveaway by aNiM"

sudah berumur 29 tahun.Alhamdulillah..
terima kasih kepada peserta "29th birthday giveaway by aNiM" sebab sudi turut serta memeriahkan giveaway pertama saya.
terima kasih juga untuk ucapan2 untuk saya.terutamanya mereka yang bersusah payah mereka sajak, wishes panjang berjela, ayat jiwang karat tak hengat *tipu..haha.

saya hargai sangat2..
kalau boleh saya nak bagi semua sekali hadiah.tapi saya belum kaya raya lagi(hehe.alasan).insya Allah ada rezeki saya akan buat GA lagi.

ucapan birthday buat saya dari peserta "29th birthday giveaway by aNiM".err..saya tak ambik semua.saya pilih yang paling menusuk kalbu la..hehe.yang lain2 saya dah baca.dan saya hargai sangat2.thanks a lot^_^

dari Kak Nida


29 tahun dalam melayari bahtera kehidupan
adakala dugaan datang menjengah
tabah dan sedia hadapi segala
kuatkan semangat kental di jiwa..
Adakala kita jatuh dalam berjuang
bangkit kembali mencari arah
usah duka dibiar bertapa
kelak punah masa hadapan..

Adakala gembira datang bertandang
biar dimana puncak berada
biar setinggi mana jawatan
jangan lupa pandang ke bawah
ingat setiap detik masa dilalui
setiap pengorbanan insan yang lain
agar tidak lupa daratan
agar diri terus disayangi..

Akhir sekali dari sahabat mayamu
selamat ulangtahun kelahiran kuucapkan
Moga terus dilimpahkan rezeki
Moga dipermudahkan segala rancangan
Moga terus dipanjangkan umur dalam beribadat kepadaNya..
Insya Allah..


dan....



Happily Ever After

On your birthday, special one,
I wish that all your dreams come true.
May your day be filled with joy,
Wonderful gifts and goodies, too.

On your day I wish for you
Favorite people to embrace,
Loving smiles and caring looks
That earthly gifts cannot replace.

I wish you fine and simple pleasures.
I wish you many years of laughter.
I wish you all of life’s best treasures.
I wish you happily ever after!



Happy Birthday!

dan video yang cumel tu ^_^


dan saya dah umumkan pemenang GA semalam.Alhamdulillah.lepasni proses mengepos hadiah pulak.hehe.tunggu ye.kalau nak tau result "29th birthday giveaway by aNiM", klik kat SINI..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: