Thursday, March 24, 2011

aliff baa taa

jom ngaji sekejap :)

nabil selalu ajak saya ngaji.dia belum kenal huruf.jadi dia menghafal je la.kalau iqra' tu suka hati dia je la sebut macam mana.aliff di atas aa..baa di atas taa..haha.boleh gitu?

bila dengar azan cepat2 nabil pegi bilik air.abin nak ambik wuduk,kata abin.hihi.sejuk hati mama.sejak2 free diapers ni dah jadi 'ABANG' pulak.selalu manja lebih dari adik.

doa mama..nabil jadi anak yang soleh..taat perintah Allah dan ibu bapa..amiin..

video
~nabil baca alif baa taa masa enSuami telefon~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

Ila said...

alhamdulilah..sejuk hati ibu mengandung yer

aNiM said...

Alhamdulillah..harap2 dh bsr nnt mcm tu jugak.amiin..

syufaa said...

hihi..bgus nyee...!! :D

aNiM said...

:D
Alhamdulillah..

Fieda said...

pandainyer nabil...org dh ada adik ni cpt la matang...maira masih lgi 'adik' dan perangai tetap cam adik...hehehe