Wednesday, February 16, 2011

Trilogi Cinta @ TV1


Disebabkan saya ni tak menonton tv1 untuk sekian lamanya sebab kat rumah saya tak clear sangat, jadi saya agak ketinggalan sikit pasal drama baru ni.

Dan sejak2 ni bila saya balik rumah PIL,takpun balik ke Kota Tinggi rumah saudara mara kat sana,semuanya sibuk cerita pasal drama baru kat tv1.apa lagi kan?Trilogi Cinta la..

dulu masa study selalu gak baca novel2 Sharifah Abu Salem ni.tak sangka pulak dah didramakan.Drama Trilogi Cinta ni adalah gabungan dari 3 buah Novel Sharifah Abu Salem iaitu Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian, dan Tiada lagi Mimpi.


Para pelakon dalam drama Trilogi Cinta ni ialah, Rosyam Nor, Fauziah Gous, Siti Fazurina, Aida Khalida, Raisuddin Hamzah dan Roslan Salleh dan Amyza Adnan.

Anda boleh baca sikit2 sinopsis drama ini kat sini.

Selamat beremosi.haha.mana taknya, FIL saya sanggup tunggu depan tv nak layan drama ni.pastu baru MIL join the club.

4 comments:

baby_wanie said...

heee...cite besh3....

aNiM said...

tapi kan..tak larat la mata ni nak tunggu sampai pukul 10.huhu.

Rose said...

sy pun layan citer ni..hihi..dulu bc novelnya jer tp membuak-buak nk tau bila didramakan (walaupun dh tau jln citernya)..mmg best sgt..cerita yg ditggu setiap ahad,isnin dan selasa..

aNiM said...

RozSyah: saya slalu termiss la.huhu.
lebih2 lagi ahad enSuami nak tengok Merlin @ tv3..
huhu