Friday, November 26, 2010

Hepi Dayyyy!!

Dah seminggu berlalu saya nak juga tulis entri pasal ni.heheh.
Sebab hari-hari nabil mengingatkan saya dengan lagu-lagu sambil menari.

'nobody nobody but you..'

tak pun..

'happy birthday to you!happy birthday to you!happy birthday to chicky..happy birthday to you..'

21.11.2010 hari ahad yang mengujakan.ada chicky and friends fun zone kat Kluang Mall.Nabil paling excited.Nabil masuk contest pakaian beragam.temanya adalah pakaian pengantin 1 Malaysia.kami decide untuk beli pakaian pengantin lelaki india.sebab simple.hahaha.tu pun beli last minute.


Adik ke-enam saya pun ada jadi saya lantik beliau jadi mamarazzi.hehehe.


aturcara majlis..

Kami sampai lambat sikit.pukul 10.30am.majlis dah mula.sebabnya kami singgah kedai kasut beli capal nabil.nabil tersangatlah excited sebab chicky and friends tengah menari.



Nabil masuk contest pakaian beragam.enSuami terpaksa temankan masa nabil perform.ye la belum pro lagi.hehe.nanti dah terer nabil naik pentas sorang-sorang ye ayah..

peserta lelaki cuma 5 orang.nabil dapat saguhati je.takpe la kan.yang penting nabil hepi sangat.memang terpancar cahaya kegembiraan kat muka dia.hahaha.bukan dia je.kami pun sanggup tunggu sampai majlis habis.

hadiah saguhati nabil.pengantin lelaki india.hehehe.

hari jadi chicky.sampai sekarang nabil masih excited nyanyi lagu happy birthday chicky..


sebelum balik kami guna 6 kupon ni main game yang ada.dapatlah hadiah-hadiah tuu..


Habis je majlis kami yang kelaparan terus pegi jalan-jalan cari makan.huh!lapar gile!


nabil order mi goreng.acik tt tolong suapkan..



saya order chicken chop.sama dengan adik ke-6 saya.enSuami order nasi + asam pedas.tapi dia cakap tak sedap.huhu.kesian.

Sampai rumah jam 5.00 pm.wahh..keluar pagi balik petang.penat.semua tertidur.saya dengan gigihnya masak untuk dinner.lauk asam pedas.hehe.
Sekian.hari yang mengujakan.hari yang membahagiakan.terima kasih enSuami!

No comments: