Saturday, November 27, 2010

Al-Fatihah..

18 Nov 2010.mertua saya dan adik ipar saya Diah ke Pulau Pinang sebab nak menjaga nenek sebelah suami saya yang mesra dipanggil Tok Nun yang dah sakit tenat.kebetulan Diah tengah cuti semester.

26 Nov 2010.enSuami dan adik ipar saya (akob dan iwan) bergegas ke Pulau Pinang sebab dikhabarkan berita Tok Nun dah nazak.enSuami bertolak dari rumah kami pukul 9.30pagi.dan singgah ambil akob dan iwan di Putrajaya.Mereka sampai di Penang pukul 6.45ptg.enSuami cakap memang Tok Nun dah tak sedar.dah tak makan.masuk air je.

27 Nov 2010.jam 3.25pagi.saya dikejutkan berita Tok Nun telah kembali ke rahmatullah.Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman.Al-Fatihah..

**Sepanjang 3 tahun saya berkahwin saya mengenali arwah sebagai nenek yang baik hati.kali terakhir saya jumpa arwah adalah raya tahun lepas sebab turn raya kat Penang.Arwah memang dah tak kuat berjalan.tapi nak raya tu arwah yang masak.Allah lebih sayangkan arwah..

Kenangan kali pertama beraya kat Penang bersama arwah Tok Nun.tahun 2007.

Kenangan kali terakhir beraya bersama arwah.tahun 2009 (tahun lepas).

No comments: