Monday, June 13, 2011

Pon! Pon! Macaron sudah sampai :)

Petang tadi kami tengah lepak-lepak.
Tiba-tiba..

Pon! Pon!
Van Poslaju sampai. nabil terus jerit 'cepat mama, hadiah mama tu..'
haha.ye la tu kan. pandai-pandai je.

ok..suspen ni.hadiah apa ye..

 tadaaa...


damia cakap 'waahhhhhh..'
haha.kelakar la damia ni..

hadiah macaron yang saya menang dalam Giveaway MACARON: By Imaan09 & Cik Ims.
saya menang untuk penyertaan saya di sini. Alhamdulillah..
nak tengok gambar lagi cun versi penaja hadiah sila klik sini.
ada 16 ketul macaron yang filling dia bercampur-campur untuk dinikmati. jemput makan.


damia tak sabar-sabar nak makan.haha.semangat.
nabil pun sama. macam la tak makan satu hari. makan cepat-cepat. tapi nabil cakap yang rasa mint tu tak sedap. hehe. memang la kan. kanak-kanak suka rasa manis. mint kan berangin sikit.


ha, siapa yang makan paling banyak tu?
mesti la nabil. sebenarnya dah tinggal berapa ketul je. ni gambar yang sempat snap tadi. terpaksa sorok sebab nak bagi enSuami rasa pulak nanti. hehe.


oppss! ni je la yang tinggal. susun cantik-cantik sikit. untuk tatapan dan 'santapan' mata anda semua.ngee~

~comel kan macaron ni?warna-warni.cantikkk~

~nampak tak filling tu?macam-macam flavor ada~

soalan: sedap ke macaron tu?
jawapan: sedap. tapi tak boleh makan banyak. manis. 

soalan: apa flavor yang sedap?
jawapan: saya suka filling yang ada rasa masam-masam sikit. sebab macaron tu dah manis. sebenarnya saya pun tak pasti yang saya makan tu apa filling dia.hihi. yang paling confirm, ada rasa mint. dan ada rasa peanut butter.ngee~

soalan: macam mana nak dapat rasa macaron sedap buatan cik Ims?
jawapan:

1) cik Ims cakap tak lama lagi nak buat giveaway. jom la join ramai-ramai. beliau baik hati nak bagi macaron free kat u ol.
2) pegi order jangan segan kat kat http://i-macaron.blogspot.com.


ok.kaunter pertanyaan ditutup. sila tanya cik Ims untuk maklumat lanjut.hehe.
terima kasih cik Ims dan penganjur Giveaway MACARON :)
maafla, saya tak pandai komen pasal makanan. yang saya tau komen : sedap atau tak sedap. tu je. ngee~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

::iMs:: said...

liikee.. :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam anim...Ala,k.atie blm dapat lagi,maybe jauh kot....jeles tgk anak2 anim makan..hihi

aNiM said...

iMs: :D

sis atie: jauh ke?akak dok mana?takpe lepas ni akak pulak makan.tengok kanak2 makan memang sedap ek?hihi

fieda said...

erm...bestnya....mesti gebu kan macaron tu....

aNiM said...

sis fieda: erm, gebu macam mana ye?hihi.gebu kot.dia ada rasa rangup sikit la kulit tu.*sori tak reti komen.ngee~