Friday, June 17, 2011

1 Tahun

11 Jun 2009.
Muhammad Nabil Irsyad = 1 Tahun.

15 Jun 2011.
Naurah Damia = 1 Tahun.

Dua-dua anak pintar ini tak tidur masa sambut umur 1 Tahun.
Dua-dua gambar diambil lebih kurang 12 lebih. mata buntang takmau tidur.

Bezanya??

Taknak beza-bezakan la. yang penting dua-dua buah hati pengarang jantung mama.
Dua-dua mama sayang sangat-sangat.
Dua-dua memang ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. tapi mama harap kelebihan tu dapat membantu dan menutup kekurangan masing-masing.

yang paling mama ingat. Nabil belum pandai jalan lagi masa umur 1 tahun.
Damia dah laju jalan masa umur 1 tahun. ye la, damia ada sifu yang ajar damia macam-macam kan. abang rajin ajar adik itu dan ini walaupun abang agak sensitif :)


Semoga anak-anak mama membesar dengan kuat dan sihat.
Jadi anak soleh dan solehah.
Taat perintah Allah..mama dan ayah..
Jadi anak bijak harapan mama ayah..
ameennn..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 comments:

syawalsimpsons said...

ammmiinnn...nabil n damia baik kehendakNya

fieda said...

comey 2 beradik ni...taun depan blh la tambah srg lagi ye..hehehe.

amiey lee said...

cute aja depa heee

aNiM said...

mak lang: insya Allah..

sis fieda: alamak, takmau cepat sangat la.hihi.dua ni pun dah kelam-kabut.tunggu damia 3 ke 4 tahun la.tunggu kak fieda bagi maira adik dulu.kesian maira.nak kawan gegurl tu.ngee~

amiey: macam sarah dengan asyraf la kan?heeee

EiJa ZaQuaN said...

bagusnya..dua2 anak lahir bulan jun ye..bole celebrate sekali jerk..
anak eija yg sulung bulan jun jgk..igtkan adik dia pun dptla lahir bln jun jgk..tp awal 3 minggu..bulan mei..huhu..

aNiM said...

Eija ZaQuaN: Alhamdulillah.lahir bulan sama.hihi.boleh celebrate sekali je.tapi sebab si adik baru sambut 1st Birthday saje nak bagi memori terindah(konon).beli kek untuk birthday masing2.hihi.wah, adik Zaquan lahir 3 minggu awal ye?dia takmau sambut birthday sekali la tu..hehe