Thursday, May 5, 2011

damia's new hair style : sekali pandang macam amoi daaa..

kesian tengok damia rimas.rambut dah tutup mata.masalahnya rambut depan je yang memanjang.yang tepi dan belakang - kontot.haha.

siang tadi saya ambik gunting.potong dengan kejam bahagian depan tu.alamak..terbanyak pulak potong.damia pulak tak reti diam.memang jawabnya saya potong dengan sekali lafaz nafas je la.


err..sekali pandang macam amoi.dua kali pandang macam abu bakar elah pun ada..adehh..sori dikkk..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 comments:

syawalsimpsons said...

hahahah..kelakar la muka damia akak...hahhah...tp rambut dolu lagi cun la...nmpk kewanitaannya...wanita ke..hahah

syawalsimpsons said...

ops lupa...next week...saya blk johor

fieda said...

alamak...sudah ilang la kewanitaan damia la....ahaks...gurau jer...sian damia hbis kontot rmbut depan dia..xper kejap je tu nanti panjang balik..

♥ Che NamNam ♥ said...

hadeiii...kontot habess mama mu gunting dik oii..hahaha...

tapi takper tetap chumel jugak..bebudak rambut camner pon chumil jugak cer org tua cam kiter neh rambut kontot cenggitu...hahah buruk nau ghupernyer..

aNiM said...

sue: alamak..kelakar ke?tapi akak sikat ke tepi rambut tu.so tak nampak pun rambut macam tu.hehe.

kesian damia tak selesa.rimas.so akak cantas je la.huhu.

sis fieda: ayah dia cakap dah macam boboi rupa dia.haha.harap2 cepat panjang la.baru nampak kewanitaannya semula.kakaka

Che NamNam: haha.kesian kan?kontot.betul.bebudak rambut botak pun comel (^_^)v

aNiM said...

sue: balik johor?yeaaaa...

Cute MuM said...

hihii.. sama dengan dania kali pertama potong rambut depan.. kontot camtuelah..

aNiM said...

Cute MuM: senang ek potong macam tu?haha.kesian dia rimas :)

ZALIYATI said...

haah la kak anim..dh mcm abu bakar elah..hehehe..nape pendek sgt...xpela, nnt tumbuh semula

aNiM said...

huhu.xpe la.boleh di ejas lagi tu (sedapkan ati.haha)

diana II said...

comelnya!