Tuesday, February 22, 2011

Mengidam apam pisang

hari2 saya akan tanya mak.


saya: dah masak ke pisang kat depan rumah mak tu?

mak: belum lagi.mak pun hari2 tengok kot2 dah masak.

saya: adehh..teringin buat apam pisang ni..

mak: ha'ah mak pun terliur.hari2 dok tengok resepi apam pisang kat Kongsi Resepi.


haha.apa la kan?saya dah siap tampal resepi apam pisang kat peti sejuk.yang simple.dan confirm sedap la.boleh je kalau nak beli pisang kat kedai.tapi nak pisang yang kat depan rumah mak jugak.hahaha.

Eh eh.jap ye.mengidam?bukan mengidam untuk orang preggy ye.ni anak tekak yang mengidam macam2.hadoi.

~gambar ini adalah ilusi semata2..huwaaa.sumber dari sini~

5 comments:

Ila said...

belilah pisang kat kedai..kang kempunan nanti

bunga said...

jom beli..ahah..

aNiM said...

ila: aah kan.beli dulu.kang pisang dh msk bole buat lagik.huhu

bunga: jom!

AdiSuda said...

apam nie bkn ke cm kek pisang tu??huhu

aNiM said...

adisuda: serupa tapi tak sama.hehe
apam ni dikukus.kek pisang dibakar :)