Sunday, February 20, 2011

Aktiviti berenang di hujung minggu

Maaf ya sekiranya anda tertipu dengan tajuk di atas.
Berenang yang saya maksudkan adalah..


sebenarnya mata saya amat mengantuk.almaklumla anak dara saya yang tak sihat sangat tu tak tidur malam.anak tak tidur means mama kena jadi burung hantu la..haih!

enSuami pulak dah 3 hari sibuk kat rumah PIL.tolong abah siapkan projek juta2 abah tu..dah setahun tak siap.nanti dah siap saya upload gambar projek abah tu ye.tengahari tadi kami cuma keluar ke bandar sebab nak hantar adik ke-6 saya kat bus stand.nak balik gombak.huhu.

dan sekarang..si anak teruna dan si anak dara sedang nyenyak tidur.berenang di atas katil.mamanya?silakan tidur juga ya.jangan nak berblogging tak hengat dunia.kang malam kena jadi burung hantu lagik jangan merungut macam orang gila.paham???!!


No comments: