Thursday, November 11, 2010

Ole-ole dari Labuan

Mertua saya sudah pulang dari Sabah-bah!

Sebulan (9 Okt - 6 Nov 2010) mak dan abah takde enSuami jadi tukang siram pokok-pokok mak kat kampung.

enSuami akan singgah kampung dua kali seminggu (kadang-kadang tak sempat) untuk check rumah abah.
Bestnya mak dan abah pegi holiday kan.

'Ala kami tak pegi jalan mana pun..duduk rumah kak long kamu je..' kata mak.

Abah dan mak singgah rumah kami sebelum balik kampung.
ni dia ole-ole dari Labuan..

tikar ni mak mertua saya cakap kalau pegi picnic nanti boleh bawak..hehe.tah bila nak pegi picnic.

nabil pesan kat saya jangan kacau tikar ni sebab dia punya dan dia nak baring je kat tikar ni.huh!memang tak jadi tikar picnic la kan.

udang kering yang banyak dan saya simpan sikit je untuk saya.selebihnya saya bagi kat mak saya.hehe.

Sebenarnya ada ikan terubuk masin tapi saya tak sempat nak upload gambar tu.hm..sedap kan?
Terima kasih mak dan abah!

4 comments:

ferry said...

aik..bila masa gi sabah

aNiM said...

aik..ko xtau ke?xpo la dh blk pn..hehe

mrs redzuan said...

wah..udang kering boleh buat mi bandung.huahua

aNiM said...

mi bandung muar satuuuuu!!!!