Tuesday, July 27, 2010

Pantang II

Yeahoooooo...!!!

Seksanya nak menyudahkan 44 hari berpantang ni.akhirnya...huhu.
Sebenarnya saya tak kisah sangat bab-bab makan ni.ye la,segala-galanya warna plain je.hehe.hari-hari makan sup ikan, sup sayur, ikan bakar..saya tak kisah pun.tapi part yang paling seksa nak buat ialah melilit bengkung.huhu.memang rasa best kat badan.tapi jenuhnya nak melilit hari-hari.

Part paling best ialah mak saya akan sediakan air rebusan daun-daun untuk mandi.segarnya.. saya tak tau la daun apa.yang saya tau salah satunya serai wangi..erm..daun pandan..yang lain-lain saya tak ingat.hehe..hm..harum..

Saya rasa yang paling suka bila tempoh berpantang saya berakhir ialah nabil dan damia.nabil memang menunggu je saya dukung dia..mandikan dia..masak untuk dia..suap makan..macam dulu-dulu..kesian dia.damia pula dah mula nak mengempeng.aduh..lenguh.kesian kat abang nabil tu damia..nak manja mama juga.damia ngempeng malam je ye sayang..

Sekian.

No comments: